lördag 10 oktober 2009

Körslaget

Det är reklam på tv. Snart får man veta vem som åker ut från Körslaget :-)

Det är bara jag o msambon som är vakna. Barnen sover sen en timma sen. Det är så tyst. Det är man ju inte van vid...skratt...Robin brukar sitta med oss o han är nästan aldrig tyst...skratt...men han sover över hos en kompis i natt.

Har man många barn så är denna stunden som vi har nu ljuvlig, men bara för stunden. Efter ett tag så saknar man barnen. Man saknar ljuden. Pratet och allt vad det nu för med sig. Man är inte van helt enkelt.

Min dotter lade sig redan vid 19 idag. Hon var trött. Hon ska upp tidigt i morgon med för hon ska sjunga i kyrkokören i morgon på gudstjänsten, så det innebär att jag ska till kyrkan i morgon ;-)

Nej...nu ska jag fortsätta o se Körslaget sen blir det sängen för mig. Ha en fortsatt fin kväll o sedan en god natt!


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...