fredag 2 oktober 2009

Försovning

Min sambo vaknade i morse o frågade om min mobil hade ringt. (Jag har väckningen på den). Jag svarar yrvaket jag vet inte. Känner något hårt i handen. Där ligger mobiltelefonen.

Ja...den har ju säkert ringt men jag har stängt av den o somnat om. Vilket jag inte kommer ihåg. Japp...jag är trött.

Tvillingarna ska ha en sak med sig i skolan som de tycker mycket om. Deras kompis mamma hade frågat vad Benjamin skulle ha med sig o han hade svarat Pontus...skratt...

Så jättegulligt!

Vi ska till Kalmar i eftermiddag. Ska inhandla skor tll barnen samt mössor o vantar. Bra att vara ute i god tid. Med tanke på vantarna. Man vet inte när de kommer att behövas.

Det är kallt nu på morgonen. Kvällarna ska vi inte ens snacka om...brrrrr.

Mitt kaffe är klart nu så nu ska jag njuta av det o sen är det jobbet som kallar. Ha en fin dag alla!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Försovning... det tycker jag händer allt som oftast, iaf här hos oss :-). En morgon i förra veckan vaknade vi av att hunden började skälla, då var kl 07:15 & dotterns taxichaufför knackade på dörren :-(... Pinsamt ja, men det är sånt som händer!

    Ha en bra dag på jobbet :-)
    // Helena

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...