fredag 2 oktober 2009

Bloggtema - Finanskrisen

Veckans bloggtema är finanskrisen. Ärligt talat så vet jag inte så mycket om den krisen (fy skäms på mig). Vad jag vet är att det är en smäll som alla drabbas av. Frågan är varför den uppstår? Vad kan man göra för att förhindra en sådan kris?

Ja den har ju uppstått men förhoppningsvis så rättas det till på något sätt o där hoppas jag att vi alla tar till vara på det som varit för att kunna göra annorlunda i framtiden så det inte upprepas.

Går det överhuvudtaget förutse att en sådan här kris är på väg?

(Den finanskris och djupa lågkonjunktur vi nu går igenom har historiska dimensioner.
)


Mer än så blir det inte från mig för denna gång.




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...