lördag 17 oktober 2009

Jönköping

Sitter i Jönköping. Vi har en semesterhelg. Det är sååå skönt. Idag har vi varit inne på A6 o handlat vinterskor till de stora pojkarna. Det var dom jag hade kvar att handla till. Nu är de rustade för vintern iaf. Skönt! Man vet ju inte när den kommer tyvärr!

Det har varit rätt så ok med vädret faktist. Det har inte varit någon sol men regnet har hållt sig härifrån iaf.

Nu är jag trött så jag ska lägga mig. whatthefuckdotcom ville veta (i ett tidigare blogginlägg ) hur det kunde komma sig att jag har skaffat så många juveler :-) Svarar på den frågan snart.

Vill ni veta något annat så bara fråga på!

Ha en god natt nu o sov så gott!





Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...