fredag 16 oktober 2009

Regnigt

Det är fredag o det är så skönt! Det är regnigt o dant men vill man inte så behöver man inte gå ut o det känns verkligen skönt. Ja...det börjar iofs inte förrän i morgon för jag måste hämta barnen från skolan o dagmamman. Ska hälsa på pappa en sväng med idag. Jag hopas verkligen att det har slutat att regna då.

Jag har sovit som en stock i natt. Det är inte så ofta som det händer o när det väl gör det så är man så trött nästan hela dagen. Vi ska åka några mil i eftermiddag så jag får vila i bilen. (om jag inte har hunnit o piggna till till dess ;-)

Jag ska ner till tvättstugan nu o ta upp en maskin tvätt som jag ska vika o lägga in, sen ska jag hänga upp en o sätta igång en tredje. Jag borde egentligen drömma om tvätt för det är det enda vi har i massor tycker jag ibland.

Ni får ha en fin dag...o har ni kommit på vad som finns att göra i Jönköping för alla åldrar så hör gärna av er. Vi ska dit i helgen!




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...