söndag 4 oktober 2009

Nyklippt

Jag känner mig helt slut just nu. Jag har städat o tvättat. Vikt tvätt o sorterat kläder. Jag är inte helt klar än men nu tar jag kväll iaf. Jag har hunnit o bli klippt o jag har fixat maten. Den är t.o.m uppäten...*ler*...Det blev hemmagjord pizza.

Ska se den sista filmen Kommissarien och havet. Fruktansvärd o se egentligen. Förra gången så spelade Peter Haber. Han pratade tyska i filmen men blev dubbad till svenska. Helt sjukt. Handlingen är bra men dåligare skådespelare som dubbar har jag aldrig varit med om maken på att se innan. Tror inte det finns någon sämre ärligt talat.

Ja ja...kan ju vara skönt o ha något att irritera sig på...skratt...

Nej...nu ska jag ta det lugnt o mysa med familjen ett tag sen blir det film. Sätter in en bild på nyklippta jag med några av barnen. Robin...min stora son på kortet är oxå nyklippt.

Ha en fin söndag!










Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...