fredag 23 oktober 2009

Ströget

Jag o sambon åkte till Danmark idag. Två dagars semester har vi framför oss nu. Vi tog tåget kl 11:06 i förmiddags o innan vi kom till hotellet så var kl nästan 13:30. Det började inte så bra för mig. När vi kom till hotellet så kände jag att mitt blodsocker höll på att sänkas o jag tog värdet när jag kom in så visade det sig vara lågt. Jag var kallsvettig, darrig och yr. Jag som inte brukar äta äpplen åt tre st samt en mugg chocklad. Sakta men säkert så steg värdet igen.

Vi gick ut o gick mot ströget. Där har de i stort sett allt. Åt middag på Irish Rover bar o den maten satt där den skulle :-).

Vi gick in på Guinness World Records museum o tittade. Det var intressant o tiden rann i väg. Tre timmar senare så gick vi tillbaka mot hotellet för att bara ta det lugnt. Vilket vi inte kunde. Tågen gick precis utanför vårt rum. Jag gick o pratade med tjejen i receptionen o det var inga problem att byta rum till andra sidan. Visseligen var dom 400 kr dyrare för en helg men det bjöd dom på. TACK så mycket! Jag hade gärna betalt. Det hade varit värt det bara jag slapp tågen!

Just nu badar min sambo därför tog jag chansen o skrev i min blogg. Ni får ha en fin kväll. Det tänker jag ha ;-)

Kram




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

3 kommentarer:

  1. Härligt med en minisemester på tu man hand :-). Det skulle man verkligen behöva...

    Hoppas ni kan njuta & slappna av riktigt ordentligt!
    Kram kram // Helena

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Hoppas ni oxå kan ta det framöver. Det är ni värda. Kram

    SvaraRadera
  3. Avundsjuk jag blir! Så mysigt med hotell... HAr inte varit i Danmark sedan min pappa fick struplocksinflammation å vart inlagd på sjukhus! Han va så dålig så han fick inte följa med oss hem till Småland igen!!! Men hoppas kunna åka dit nån gång iallafall. Ha det så himla mysigt! kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...