torsdag 22 oktober 2009

Skåneland

Har hamnat i Skåne. Vi åkte hit i gårkväll. Tagit det allmänt lugnt idag bara. Umgåtts o pratat med mamma o lillasyster. Det var ett tag sen vi var nere här o hälsade på. Tiden går verkligen fort. Tror inte vi har varit nere sen strax innan sommaren. Vi har tagit barnen lediga från skolan idag o i morgon sen har de lov hela nästa vecka.

Snart har även denna månad gått o November är på intåg. Det är inte klokt. Det är bara 2 månader kvar till jul. Jag har redan börjat o köpa julklappar. Det börjar jag redan med strax efter jul. Det är då de rear ut så då får man verkligen passa på. Sen köper jag under årets gång när jag hittar något o då blir det inte lika dyrt när December kommer o det blir ingen direkt panikhandling heller. Skönt!

Det väntas in födelsedagsdagar med. Min svärmor fyller år nu på måndag. Mina tvillingar blir 7 år den 4:e November. Sen i December har jag min pappa, mamma och min förstfödde som fyller år. Ingen bra månad December för det är bara godsaker hela månaden igenom. Det blir att banta i Januari ;-)

Nu ska jag natta min kudde så jag säger god natt o sov gott. Sköt om er!

Kram




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

3 kommentarer:

  1. Jag köpte min första julklapp redan i augusti! Men jag har faktiskt bara en klapp kvar. Då jag är pensionär så vill det till att inte köpa allt på en gång! I vår familj fyller alla år efter jul, inte bra det heller...

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  3. Jag har börjat handla julklappar. Har av erfarenhet lärt mig att alltid vara klar med julklappsinköpen innan 1:a advent :-).
    Jag har skrivit en inlägg om detta på min blogg om du vill läsa :-)
    Kram kram // Helena

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...