fredag 30 oktober 2009

Svininfluensan

Allt fler sjuka i svininfluensan skriver Sveriges Radio.

Vi har fått hem papper som ska fyllas i om barnen ska vaccinet mot svininfluensan. Jag är dåligt insatt om jag ska vara ärlig. Man läser att vaccinet kanske inte hinner komma i tid. Tid för vad? Någon som haft svininfuensan? Har ni tagit sprutan? Hur har ni mått? Finns det några för och nackdelar? Ja det finns det ju naturligtvis, men vilka? Jag ska fylla i mina papper idag tänkte jag men man är kluven. Mycket pga att man inte vet!

Det är Fredag idag. En vecka sen vi åkte till Danmark jag o Fredrik. Tiden har sprungit iväg. Ska försöka lägga in några bilder senare idag tänkte jag.

Jag skulle vilja ha ett fotoalbum på nätet som man kan länka sina besökare till. Någon som vet något bra? Tänkte att det är lättare att ha sina bilder på ett o samma ställe.

Vi ska åka upp till min pappa en sväng idag hade vi tänkt o sen ska vi till en vän några km längre bort. Barnen är hemma idag. De är just nu ute i det fina vädret. Jag har precis slängt in en maskin tvätt o hängt upp en. Nu ska jag vila 3 maskiner. Jag vek inte den sista maskinen i gårkväll så det får jag ta igen nu.

Ha en bra dag så länge så hörs vi kanske senare igen!

Kram




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...