fredag 20 november 2009

Fredagsmys på strand hotell

Det är sista arbetsdagen för denna veckan. Skönt! Ska bli härligt o sätta sig vid julbordet på strands hotell i kväll med familjen.

Viktiga beslut har tagits idag o det känns både ock. Men det känns ändå rätt på något sätt så det är väl positivt.

Ska snart hämta barn o sen går vi hemåt o gör oss i ordning för kvällens mat!

Ha en fin fredag o en mysig helg.

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se


3 kommentarer:

  1. 7-barns mamma! Inte illa.
    Själv har jag 4 och tills alldeles nyligen även 1 bonusbarn. Tyckte det var många ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket!
    Menyraden har jag gjort efter beskrivningen på fixa-din blogspot

    http://fixa-din.blogspot.com/2009/04/hur-du-gor-en-egen-linkbar.html

    Jag ändrade inte i mallen, utan gjorde som du kan se i den nedersta bilden och la bara in som en HTML-gadget.
    1 sådan kod för varje knapp och med mellanslag mellan varje.
    (Om du vill göra som jag så får du först göra själva knapparna med texter som egna bilder, sedan gjorde jag ett inlägg på bloggen med alla knapp-bilderna och sparade dessa, obs! publiserade dem inte. Går man in och redigerar detta inlägg så kan man kopiera bildadressen och klistra in i koden).
    Usch jag är inget vidare på att förklara, hoppas det går bra.
    Sanny

    SvaraRadera
  3. Hej på dig !!!!

    Jag önskar dig en TREVLIG kväll på julbordet blir själv sugen på allt gott som finns. KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...