tisdag 3 november 2009

Header

Vad tycker ni om min header? Säg gärna vad ni tycker. Jag tål kritik. Jag tycker dessutom det är roligt att pussla...*ler*...

Sitter här o gör ingenting, fast jag borde egentligen göra någonting. Jag är smått trött. Det har varit stressiga dagar den sista tiden. Helt i onödan med dessutom!

Min stora dotter ska på bowling i kväll o de ska ha någon information om försäljning som barnen ska ha. Det ser ut som att jag inte kan gå på den då min näst minste son sover som en liten gris här i soffan. Det har varit en tuff dag för honom med massor av lek o bus. Väcker jag honom nu så blir han sååååå kinkig. Bättre o låta honom sova.

Fredrik ska på brandövning i kväll så jag är dessutom ensam med barnen i kväll. Beatrice skulle gått i väg på magdans med men hon kan nog inte komma i väg på det heller.

I morgon blir mina twins 7 år. Otroligt vad tiden springer i väg. Ska slå in klappar lite senare ikväll med.

Ha det så gott så länge.

Ps:...skriv gärna o berätta vad du tycker om min header...Ds!

Kram




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

7 kommentarer:

  1. Hej

    Nu är det ju så att du har många barn =) Men jag tycker det är för mycket bilder på en enformigt sätt.

    Jag skulle göra de lite olika men ändå så de hör ihop på något vis. Sedan känns det som du har 2 headers. Först den uppe som är i tecknad form och sedan ett collage nedan.

    Jag skulle välja en headerstil.

    Gör heller en stor header med bara bilder i =)

    Jag hjälper gärna till om du behöver ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha!!! Jag blev allt lite förvirrad när jag såg alla bilderna! Roligt med foton men jag håller med PennyLane om att det ser ut som du har två headers. Gör en med bara bilder istället.
    Kramis! (kul att få se alla dina barn!)

    SvaraRadera
  3. men herregud...det var ju inte meningen att den tecknade skulle vara med...skratt...som sagt, jag är tappad bakom en vagn när det gäller sådant här. Ska försöka igen senare. Någon som vet något bra program som man kan använda förutom photoshop?Tack PennyLane. Det är inte helt omöjligt att jag vänder mig till dig! Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Håller inte med, gillar headern...
    Fast det är bra med olika åsikter:)

    Jo, jag är så fruktansvärt trött på bloggen, mitt liv, ja egentligen allt. Tänkte att lite förändring vore bra...
    Har alltid gillat finest, är ju lite statistikgalen som du vet:) Och där får man statistik på allt.

    Ha det bra.

    Kram
    Kristina

    SvaraRadera
  5. Jag ser endast den tecknade? Har du hunnit ta bort den med foton som de tidigare kommenterat?

    Jag kan också hjälpa dig om du vill :) Jag finns ett klick bort... och älskar att pyssla :)

    SvaraRadera
  6. Ja jag tog bort den gamla så länge. Tack så mycket. Du är så gullig! Jag ska leta fram lite foton på barnen sm jag tänkte använda. Har ju en hel del bilder men man får ju beslutsångest...skratt...

    SvaraRadera
  7. Det är bara att maila om du vill ha hjälp :)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...