tisdag 3 november 2009

Ännu en dag

Oh...jag blir galen. Jag är ju med i mymlans bloggteman o denna vecka är det ju bloggfavorit. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så kan jag inte bara välja en o jag skrev att jag säkert kommer att glömma någon. Det gjorde jag. Tiobarnsmamman skulle ju absolut vara med i listan. Det är åtgärdat nu o min lista kommer säkert att byggas på innan Fredagen har gått.

Någon som läste om mitt lilla äventyr som jag hade igår på skolan? Jag trodde den skulle sluta där men den fortsatte idag. Jag skulle ju ringa den här läraren som vi till sist fick reda på att sonen skulle träffa, men tiden sprang i väg i går så jag tänkte ringa idag på morgonen o säga att vi hade glömt bort tiden...o ge henne en förklaring till hur o varför vi hade glömt.

Det var barn som skulle iväg till skolan o det var stressigt. Vi kom iväg o hem igen. Tänkte ringa men skulle ta ett annat telefonsamtal snabbt tänkte jag. Det samtalet tog ca en 30 min så snabbt blev det inte som jag hade planerat. Sonen ringer i den andra mobilen o vill ha sin väska som han glömde hemma. Vi far i väg med den o jag har glömt att ringa läraren.

Träffar sonens lärare o hon undrar om jag ringde o jag svarar stressat att jag ska. Så fort jag har kommit till jobbet. Men jag fick veta att det behövdes inte utan tiden var inte förrän nästa måndag.

????????

Hon kollar i almanackan försäkerhets skull, vilket var tur för där stod det att det var nästa TISDAG som vi har en tid hos den andra läraren.

Nu hoppas jag att denna historia har ett slut för det är stressigt att hinna med tider som man inte har!

Nu är jag på jobbet o det är lugnare där än vad det har varit med skolan...skratt...

Kram




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...