torsdag 26 november 2009

Veckans bloggtema - Manlighet

Veckans bloggtema är Manlighet. Det finns mycket som kan vara manligt. Allt från After Shave till lek med barnen i sandlådan.

När jag smakar på ordet manlighet så ser jag framför mig en man som tar sitt ansvar. Hjälper till. Finns där och stöttar om det så behövs.

Ser jag en man köra sitt barn i en barnvagn så tycker jag att det är manligt. Låter det konstigt?

Alla killar kan vara "pojkar" men det är långt från alla som kan vara män! Det är inte alla som kan ta sitt ansvar och samtidigt lukta gott ;-)

Det blev inget långt inlägg men det var mina tankar om veckans bloggtema!

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se



1 kommentar:

  1. Hej på dig !!!

    Du frågade om mina barn var sjuka.
    Den ena pojken 11 åringen lider av Torettes syndrom, talsvårigheter, ADHD och lindrig utvecklingstörning.
    13 åringen har autistiska drag, lindrig utvecklindstörning.
    Min blogg handlar mycket om barnen hur de mår just för tillfället osv.
    Jag gör det som en dagbok.Sen sållar man MKT också.
    Fint att du frågade KRAM Anna

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...