måndag 2 november 2009

Vindarna viner

God förmiddag alla vänner. JAg trodde jag skulle blåsa bort i morse men jag stod kvar när vindarna hade svept förbi. Är jag för tjock tro? Ja ja...lite ska det ju finnas på en efter 7 barn! Eller hur?

Det är kallt. Jag tror det blir en kall vinter. Bättre det iaf så slipper man kanske slö o slask! Jag hatar o frysa bara. Jag föredrar ju värmen. Gå i ide som björnen hade passat mig utmärkt. Jag tror faktist att jag bor i fel land...hahaha...

Semestern är slut o vi är tillbaka till jobbet. Sambon jobbar...o jag står här i skriver blogg.

Ska dock göra lite nytta nu tänkte jag. Jag ska hälla upp en kopp kaffe till mig o är sambon snäll så får han oxå en kopp.

Ha en fin dag!
Kram



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...