lördag 9 januari 2010

Allas vår Meg

Har sett på stjärnorna på slottet o det var Meg Westergrens dag. Det var ett bra avsnitt med både roliga inslag och sorgligt ögonblick. Meg berättade för Siw att hennes dotters sista ord till henne var "mamma hjälp mig"

Hennes dotter Malin drabbades av en hjärntumör och dog ung. Endast 41 år gammal. Hon lämnade barn o make efter sig.

Jag hade ingen aning om att hon hade en dotter som dött. Har iofs inte läst jättemycket om henne men hon är en av våra stora skådespelerskor så någonstans skulle man ha läst om det tycker jag. Har förmodligen snubblat över dom meningarna så jag inte har sett dom.

Ranelid tog sig friheten och kysste bort ett bär från hennes hals. Förmodligen så kommer det att vara någon som blir en del skriverier om i nyheterna. Vet inte men känlsan finns att det blir så. Han är ju omtalad om så mycket annat menar jag.

Meg berättade om hennes föräldrar Håkan Westergren och Inga Tidblad. Kan tänka mig att det var svårt att skapa sig ett eget namn med två så kända föräldrar. Meg berättade oxå att hon kände sig aldrig riktigt fri förrän mamma Inga vad bortgången.

Nästa vecka blir det Kjell Bergqvist. Ska bli intressant det med!

Aftonbladet - expressen - metro

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...