lördag 2 januari 2010

Bloggen omgjord

Jag har gjort om min blogg. Hur blev det tycker ni?

Jag har jobbat idag, sen åkte vi till Kalmar o lämnade av min syster o bror samt min son Robin på tågstationen. De åkte till Skåne idag. Känns tomt nu. Stéphanie var på bowling med kompisar så när vi satt vid matbordet så hade vi bara 4 barn runt bordet. Det såg så tomt ut.

Nu har vi bara 5 barn hemma o det känns tomt då man haft huset fullt med folk. Vi ska se stjärnorna på slottet i kväll o sen blir det nog en tidig säng...tror jag. Man säger alltid det men det blir sällan så.

Stjärnorna på slottet utspelar sig på Thorskogs slott o de förlorar massor med pengar nu säger de. Slottet måste stå tomt från andra gäster. Förlusten borde ju svt stå för isf?!

Ja ja...ha en fin kväll nu o sköt om er!

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...