lördag 2 januari 2010

Stjärnor som stjärnor

Jag tittade på stjärnorna på slottet och idag var Björn Ranelid huvudpersonen. Han berättade om hur han mobbats av andra kända personer. Leif GW Persson och Linda Skugge var några av dom som han namngav till att ha mobbat honom.

Vad som hänt eller inte hänt vet inte jag men något är det ju. De som påstås ha mobbat honom anser kanske inte att de har gjort det, men Björn har uppenbarligen upplevt det så iaf o det är ju det som är det viktigaste.

Jag har själv blivit mobbad som barn o barn kan vara otroligt elaka. Jag har även blivit mobbad som vuxen och det är ingen rolig känsla som vissa personer delar med sig. Jag förstår Björns känsla han har/hade.

Man får tycka som man vill men säga att Bergmans filmer var/är - Pretentiös jävla dynga är väl lite o ta i iaf?! Men det tyckte inte Kjell Bergqvist. Folk ska ha sådana uttal så hälften ibland hade räckt.

Läs Schulmans lilla krönika om stjärnorna på slottet. Kanske får ni ett litet smile på läpparna.

En påminnelse om mina tävlingar. Tryck på bilden ovanför blogginlägget så kommer du rätt. Den första tävlingen är vinsten från Cool Stuff. Ett presentkort av ett värde på 150 kr.

Den andra tävlingen är en personlig sagobok från SagoBella. Gör ditt barn till en hjälte!


Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...