söndag 17 januari 2010

Frusen och trött

Jag är trött och jag har ont i halva kroppen. Aldrig mer jag ska dela ut reklam i stan. Jag o Stéphanie gjorde det idag o vi har gått i 4 timmar. Det var kallt och det blåset. Jag blev något irriterad när vi inte komma upp i vissa trappuppgångar. Koden stod där men dörren gick inte upp för det.

Sen kunde man inte få ner reklamen i vissa brevlådor och vissa trottoarer var inte skottade så snön låg högt över marken. De trottoarer som var skottade var glashala.

Sitter här nu o är som sagt trött. Frusen och jag längtar till att få krypa ner under täcket o kanske läsa min bok.

Pontus är iaf frisk. Jag blir så orolig när de små har feber. Det har blivit sen jag låg inne men Hampus o ingen medicin bet på honom. Läkarna visste inte vilket håll det skulle gå på. Det gick bra tack o lov!

Pontus har ätit och han dricker. En piggare unge får man leta efter nu tycker jag. Han är överallt o ingenstans samtidigr, men han tar väl igen det han har förlorat tidigare.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...