söndag 17 januari 2010

Pedofiler på nätet

Många flickor kan ha blivit utsatt för nätpedofili.

Den rubriken mötte mitt öga när jag gick in till aftonbladet o skulle läsa nyheterna. Jag reagerar alltid likadant trots att det är lika vanligt som att handla mjölk. Tyvärr!!!

Pedofiler är något av de värsta människor jag vet. Jag förstår inte hur de tänker, OM de tänker. Om de KAN tänka överhuvudtaget!

Äckligt, äckligt o ÄCKLIGT!

Många chattar med andra över nätet. De tror att Stina är en tjej som är 14 år. Självaste verket så är det en äcklig gubbe på 60 år! Ja de behöver inte vara i den åldern för de finns i alla åldrar.

Mina barn får inte chatta med webkamera och de får inte träffa någon från nätet om inte jag är med. Så länge jag kan styra det så kan jag känna mig någelunda lugn, men de blir stora de med o kommer med egna beslut.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...