måndag 4 januari 2010

Hämnd föder hämnd

Björn Ranelid bottnar ilskan mot Leif GW Persson. Jag trodde den historien var nerlagd. Jag såg stjärnorna på slottet och hörde Björns uttalande om bl.a Leif GW Persson. Vad han skulle ha sagt mm. Jag tyckte att det var för jävligt om det nu är så.

Björn fick sin hämnd då han fick säga det han gjorde på tv. Sen trodde jag att det skulle vara glömt eller iaf lagt åt sidan. I stället verkar det ha blossat upp i stället. De kommenterar varandra fram o tillbaka. Varför lägga energin på sådant? Se framåt i stället o låt varandra vara! Inget blir bättre av att älta något.

Ibland kan vuxna människor vara sämre än småbarn. Småbarn vet inte alltid hur de ska agera men en vuxen borde veta det tycker jag.

Nu anmäls SVT för Ranelids påhopp. Så nu är karusellen i gång.

Aftonbladet -Aftonbladet -Aftonbladet -Kvällsposten -Expressen - Expressen

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...