lördag 16 januari 2010

Tacokväll

Jag är glad över att inte vara av kunglig börd. De har inte bara roligt utan de har krav med. Ja som alla andra men de har större krav på sig än vanliga svenssons. De ska helst inte dejta vem som helst tex. Familjen ska ha något att säga till om med.

Hade jag varit prinsessa hade jag aldrig tillåtit någon ha med o göra vem jag skulle dejta. Det gör tydligen inte prinsen heller men kronprinsessan och drottningen vill bestämma mer än vad de redan gör.

aftonbladet

Vi har haft en trevlig kväll iaf. Fredriks kusin Birgitta o en annan vän som heter Lollo var här ikväll o åt tacos. Mycket gott o mycket trevligt.

Innan dess var vi o gratulerade en annan kusin till Fredrik o Pontus åt tårta som bara den. Han drack lite läsk med. Skönt för han har inte mått bra, men idag började han o friskna till.

Nu ska jag natta min kudde så jag säger god natt o sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...