måndag 15 november 2010

Få 15% rabbat hos Kidelin

Är en mysig och trevlig butik på nätet baby och barnprodukter. Jag har en rabattkod till mina fina läsare. Använd rabattkoden sjubarnsmamma så får du 15% rabatt. Det gäller på ordinarie priser.
Det är dessutom fraktfritt om du handlar för 200 kr och du har dina beställda varor inom 1-2 arbetsdagar.

Jag lovar att ni hittar mycket fina saker där. Det har jag gjort ;-)

Har du facebook? Gilla gärna detta inlägg eller sprid blogglänken vidare så fler kan få ta del av detta erbjudande.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...