söndag 20 februari 2011

Dag 16 – Min första kyss

 Det är dags att berätta om min första kyss. Varför ska jag göra det är min första fråga. Ja det ingår i mitt 30 dagars tema så det är väl bara att skriva ;-)

Min första kyss fick jag av en kille som jag blev tillsammans med när jag gick i högstadiet. Jag var blyg och något bortkommen och trodde jag skulle göra bort mig totalt. Men det gjorde jag inte :-) Jag vet inte hur gammal medelåldern är på den första kyssen men jag tror att jag var rätt så sen. I alla fall om man ska se hur det ser ut bland ungdomarna idag. Jag var 15 år men idag så har det sjunkit ordentligt. Kanske var det samma på min tid och jag var den siste som var så sen ;-) Jag vet inte.

Roligare än så blir det inte. Ha en fin kväll!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...