söndag 20 februari 2011

Föräldrar utsatte sina 9 barn för sexuella övergrepp och våld.

En mamma är 38 år och en pappa är 41 år. De har 9 barn och av utomståendes ögon så verkar det kärleksfullt. Det första jag tänker på när jag hör att någon har så många barn är att tänka att de älskar verkligen barn. Att älska kan betyda olika saker beroende på vem som tar ordet i sin mun vet vi ju, men att det skulle betyda ondska och rent ut sagt ett verk av djävulen själv hade jag inte kunnat tro i min vildaste fantasi.

Citat: Den unga kvinnan våldtogs regelbundet av sin pappa, tvingades äta avföring och ha sex med en häst. Hon fick också gräva sin egen grav.
De raderna ovanför får mig att rygga tillbaka. Det är skrämmande att sådant förekommer i vår värld. Gräva sin egen grav? Var flickan verkligen så oönskad så att de ville att hon skulle gräva sin egen grav? Det är för mig ofattbart.

Citat: Under en period tvingades flickan bo i en byggnad på gården där det varken fanns lyse, värme eller vatten. Hon har också tvingats äta avföring från familjens hundar och hästar.
Såg ingen att det inte stod rätt till i familjen? Jo enligt aftonbladet så var det en granne som förstod att något inte stod rätt till och anmälde det, men ingenting gjordes. Vad ska egentligen behöva hända för att det ska reageras och göra något tå saker och ting? Danmark är i chock. Ja de är inte de enda. Jag är det med. Detta är helt oförstående för en vanlig människa. Hur fan rent ut sagt kan dessa vuxna föräldrar kunna leva med sig själv?

Läs mer i Expressen

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Fy vad vidrigt, blir så himla arg när jag läser sånt här.
    Usch å fy.
    Vilka människor det finns.
    passar på att önska en fin kväll :)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...