måndag 21 februari 2011

Dag 17 – Mitt favoritminne

Jag ska berätta om mitt favoritminne i dagens tema. Det är svårt att ta fram något favoritminne, med det dåliga minne som jag har. Jag har svårt för vissa saker och mitt minne är ett av dom. Ibland så fungerar det bra och ibland inte. Däremot något som jag aldrig kommer att glömma är mina barns födelse.

Jag har varit gravid 7 gånger men jag har burit på 9 barn. Två av dom fick inte komma till världen pga missfall, men de andra 7 kom som en gåva. Mina förlossningar har varit olika men resultaten blev densamma efter alla. Ett underverk föddes. Vid ett tillfälle blev det två på en gång. Jag minns varenda en förlossning som om det vore i går.

Det finns inget som går upp med dom upplevelserna och det är ingen som kan ta ifrån mig det.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...