tisdag 22 februari 2011

Jag berättar inte för dig!

Dagen har gått mot sitt slut och det är dags att lägga sig. Jag är trött. Jag har hunnit med en del fast inte så mycket som jag skulle vilja. Jag har iaf fått undan några maskiner tvätt och vikt en del. Jag har tvättat av vår soffgrupp. Skurat den och fått den mycket fin. Vi funderar på att ändra om lite i vardagsrummet här hemma men vet inte hur än.

Vi har varit hos pappa med idag och hälsat på. Hela familjen var med utom Stéphanie. Hon var hos en kompis och hon är där än. Hon ska sova över till i morgon. Beatrice är hos sin kompis och ska sova över där tills i morgon. 

Min lille 5 åring kom till mig och sa
-Mamma. Benjamin sa att jag kunde göra.
-Jaha. Okej. 
-Men det berättar jag inte för dig säger han sen.

Det hela slutar med att han viskar mig i örat. Han säger åt mig att inget berätta för Fredrik. Han viskar att Benjamin hade sagt att han kunde vila sig. Fredrik frågar om han får veta. Hampus går dit för att viska något i hans öra men innan dess så kommer han till mig och viskar i mitt öra och säger
-Jag ska inte säga det. Jag säger annat.

Hahahaha....han är för go den lille skiten! Med det så säger jag god natt o sov gott.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...