söndag 20 mars 2011

Att vara otrogen


Gör livet levande - ha en affär


Visste ni om att det finns dejtingsajter för otrogna? Helt otroligt. Hur kan man välja att gå bakom ryggen på sin partner? Varför ska det vara så svårt att göra slut med den partner man har om man nu väljer att ha andra vid sidan om? Jag tycker det är rent ut sagt äckligt av dom som väljer att vara otrogna. Dessa sajter som erbjuder andra att vara otrogna, vilket jag anser att dessa sajter gör skulle inte få finnas. Tycker det är förnedrande för alla parter.

Jag läste på Metro där en kille skrev: Jag älskar min fru, men....jag vill ha kakan och äta den samtidigt. Varför? Vad är det som hans fru saknar som han måste söka på annat håll? Om han nu anser att hon inte kan ge honom hela kakan, varför stanna då kvar och förnedra hans fru som jag anser att han gör? Jag tycker han är ett stort svin! Man söker sig inte till andra partner om man redan har en!!!

Jag skulle aldrig förlåta min sambo om han skulle vara otrogen och min gräns för otrohet går vid tanken. Vart går din gräns? Min gräns går vid tanken. Inte en vanlig tanke utan tanken där min sambo skulle tänka att han SKA ha en annan kvinna samtidigt som han har mig.

Jag tror inta att jag skulle kunna förlåta min sambo om han skulle vara otrogen. Jag hade aldrig kunnat lita på honom igen. Jag skulle aldrig själv kunna sjunka så lågt och göra min sambo detta då jag älskar honom för mycket. Tack och lov så kan jag lita på min sambo och han skulle aldrig ta det steget.

Jag brukar ibland vara inne på familjeliv och där kan man läsa om både män och kvinnor som är otrogna. Vissa planerar att vara det och vissa har varit det alltid. Varför?

Läs mer i aftonbladet - Blekinge läns tidning - Dagens industri - Dagens

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

4 kommentarer:

  1. Jag kan bara hålla med. Fick en mindre chock när jag hörde radioreklam om denna sidan för några veckor sedan. Hallå!!!!

    SvaraRadera
  2. hade aldrig hört talas om detta, låter ju lite sjukt!!
    En snedsteg och det är morsning goodbye har jag sagt till mannen :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. För det första heter det i nte vart går din gräns. Det heter var går...

    För det andra verkar det rätt bigott att säga att otrohetesgränsen går vid tanken. Det innebär att var och en som i tanken blivit attraherad eller tänkt tankar eller vfsomhelst är otrogen.

    För det tredje är det extremt naivt att säga att efter EN otrohet är det tack och adjö. Täänker man så har man inte mycket förståelse för hur partnern - eller man själv kanske... - skulle kunna reagera och handla. Att hysteriskt bryta upp ett (långvarigt?) förhålande och kasta ut (ev) barn i skilsmässa för en (enstaka) otrohet är så barnsligt at tman baxnar.

    Så tänker och handlar mycket omogna människor.

    SvaraRadera
  4. Det är helt galet...vart ä vi påväg kan man ju undra. Usch!

    Missa inte min andra blogg jag har nu, en liten tävling ligger där nu som du kanske kan gilla :)

    http://pennymade.blogg.se/

    kramen

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...