onsdag 16 mars 2011

Läkare som tog sig vatten över huvudet

När man går till en doktor så känner man sig redan lite utlämnad. Jag kan göra det ibland. Man går dit och berättar vad man känner och sen väntar man på domen. Det finns olika doktorer som arbetar olika och tack och lov för det. Jag läste på svt.se om en doktor som tog sig friheter och utförde sexuella övergrepp på sina patienter och av sin chef fick han bara lovord.  Detta är en 40 årig man som det har funnits misstankar på förut men ingen har gjort någonting. Jag förstår inte hur en doktor kan tro att han har den makten. Vad är det för chef han har?  Uppdrag granskning har granskat det hela och visar upp det nu för svenska folket. Jag ska se uppdrag granskning ikväll.

Läs mer i SR

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Idag har jag fått en helkropps massage. Behöver jag säga att jag gick som på mjuka moln efteråt? Jag har aldrig blivit masserad tidigare så detta var första gången. Jag fick en timmes massage i födelsedagspresent av Fredrik och idag blev det då alltså av. Jag var lite rädd att lägga mig på mage och ha huvudet i det lilla hålet som finns vid huvudändan. Tänkte att jag skulle känna mig innestängd men det var ingen fara. Helt underbart var det. lär gå dit fler gånger!

Snön är nästan borta överallt. Förutom i hamnen. Hela havet är full av is. I alla fall vid hamnen. När man tittar på vägen så ser man våren. Tittar man sedan ut mot havet så ser man vintern.




Avslutar med en bild som min dotter tog på mig och Pontus. Med den säger jag ha en trevlig kväll!



Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...