torsdag 26 maj 2011

Vad har jag nu gett mig in på?

Jag fick ett trevlig mail i min inbox och nappade på det som stod där. Nu undrar jag vad jag tänkte med? Men det ska bli roligt samtidigt så jag tror att jag gjorde rätt, det är bara det att jag gillar ju inte att höra min egen röst.

En trevlig tjej från Radioprogrammet Karlavagnen skrev till mig och undrade om jag ville bli intervjuad i deras aktuella ämne mamma. Ja det ska bli intressant det där. Det var många år sedan jag var i radio sist. Det var när jag själv sände men det är ju åratal sedan.  Det ska bli roligt faktiskt samtidigt som det känns lite nervöst för jag vet ju inte frågorna innan som de ska ställa.

Från det ena till det andra. I kväll ska vi till skolan och se barnen spela lite teater och sedan ska vi fika tillsammans. Det kommer säkert att bli roligt det med.

Ha en fin kväll!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...