söndag 5 juni 2011

Blev det rätt vinnare?

Simon vann!!!  Helt underbart. Jag blev lite chockad när Martin var den första som fick gå. En skräll som kom trea. Jag trodde att det skulle skrälla i slutet med men det var Peter som fick gå som silver. YES!

Det var faktiskt roligt och se när Simon gick ut ur huset och gick den röda mattan ner. Nu är Big Brother slut för denna gång och lika bra är väl det. Nu när solen har kommit till oss har man inte tid att sitta framför tv:n och reta sig på vad deltagarna gör och inte gör.

GRATTIS SIMON!!!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Jag är inte så superintresserad av Big Brother direkt.... men att James Arness har gått bort har jag missat totalt.
    Ja han var en stor man. En hjälte som man verkligen såg upp till. Vilken härlig människa. Alla fall i serien. Hur han var på riktigt har man förstås ingen aning om, men han var säkert bra i verkligheten också.

    Hoppas du är bättre i ryggen!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...