söndag 5 juni 2011

En legend har gått ur tiden

En legend har gått ur tiden och det är mycket sorgligt. Vi har förlorat ännu en stor stjärna och livet går vidare. Vem har inte sett Familjen macahan? Vem minns inte de söta killarna Luke och Josh? Jo jag gör det men mest minns jag faktiskt James Arness. Den stora mannen som spelade Zeb Macahan. Det var han som man ville se när man bänkade sig framför tv-rutan. Varför vet jag inte men det var något speciellt över honom.- Kanske beror det på hans storhet. Han var ju inte liten om jag säger som så. Han var lång och grov. Han var framförallt manlig. Han var en stor stjärna under sin livstid och han kommer att fortsätta vara en nu när han har gått bort.

R.I.P James Arness. Du lär bli mycket saknad på jorden.

Från en stor stjärna till några mindre.
Det är Big Brother final i kväll. Naturligtvis så ska jag se på det. Jag måste bara se vem som går vinnande ut från huset. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir Simon. Snälla, låt björnen vinna. Han är verkligen värd att vinna. Däremot så tror jag att det blir Martin som tar hem det hela.  Ska någon åka ut av dessa tre så hoppas jag att det blir Peter. Tänk att snubbla på mållinjen?

Ska ni se Big Brother? Vem hoppas ni på ska vinna?

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...