tisdag 21 juni 2011

Snuttat bebis

Jag har snuttat på bebis! De är ju så ljuvligt söta de små liven. Mamma och hennes sambo Lasse+ min lillasyster kom idag med André (min son). Någon timma senare så kom min lillebror med sin familj, flickvännen Maria och sönerna Markus och Erik. De är så söta dessa två killar. Markus är 3 år och lille Erik är bara lite över en vecka gammal.


Peter gick upp till pappa med och presenterade flickvännen och barnen och pappa blev så glad och stolt. Markus kallade pappa för farfar och pappa blev så stolt.

Det har varit en mycket trevlig dag och kväll. Dags att lägga mig nu för klockan är mycket och jag ska upp tidigt i morgon. God natt och sov gott.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...