tisdag 21 juni 2011

Kastrering


God morgon

Sitter och väntar in tiden så jag kan ta vår svarta katt till veterinären. Han ska kastreras. Idag kommer mamma o hennes sambo och mina småsyskon samt min äldsta son hem. Vädret är inte det bästa precis men jag hoppas på lite soligare runt midsommar så vi kan vara ute.

Fåglar attackerar förskolebarnen. Den rubriken stod iu aftonbladet och det första jag kom att tänka på var Fåglarna. Den klassiska rysaren.  

Nu är det dags att göra nytta. Ha en fin dag.  


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Hello. Jag har en fråga, försöker få lite mer läsare till min sida och framförallt något nytt att följa så undrar om du är intresserad av prenumerationsbyte via bloglovin alt. Blogkeen?
    Jag heter B3tty på båda tjänsterna.
    Ha en fortsatt trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Oj, tack för att du uppmärksammade felet på "bloggfråga" ;)
    Men nu fungerar det, så fråga på du bara ;)))

    Kramiz och önskar er en fin kväll/flerbarnsliv

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...