måndag 20 juni 2011

Ullared

Det har inte varit så mycket bloggande de sista dagarna, men jag har nog inte varit saknad ändå. Man har så mycket att göra ändå om dagarna och tiden springer iväg. Jag vet själv hur det är. Jag tycker jag missar hur mycket som helst när jag går runt och läser hos mina bloggvänner.

Hur som helst så åkte jag och Fredrik till Ullared i fredags och storhandlade. Vi hyrde stuga där tillsammans med min mamma o hennes sambo samt med mina småsyskon. Vi hade jätteroligt på kvällarna för vi spelade kort och pratade och hade hur roligt som helst. På morgonen och på dagen var vi inne på Gekås. Snacka om att det är finns allt.

Vi handlade en del. Vi toppade två kundvagnar sammanlagt och då hade vi fått kläder till alla barn samt oss själva och sedan lite smått och gott som spel och cd-skivor och andra saker som man kan ha nytta av. När det var dags att äta middag så åt vi på Harrys som ligger i närheten. Som vanligt tog jag och Fedrik en plankstek. Den är så god!




Vi hyrde ju stuga och till stugan så fanns det en väg. Cirka 50 meter längre bort så fanns det träd vid vägen och några meter in såg vi en stor myrstack. Det sägs att en myrstack är lika stor under marken som ovanför. Denna myrstack måste vara otroligt stor.


Medan vi var i Ullared så hade bekanta till oss barnen och de hade haft det så bra. Skönt att man kan lämna barnen till någon som man litar 100% på. Ja annars hade jag inte lämnat barnen.

Igår när vi kom hem så rensade vi ur barnens garderober så de kunde få in nya kläder där. Jag rensade min egen med och i morgon ska jag ta sambons.

Jag och barnen gick upp till min pappa med idag och pratade bort en stund. Det är så roligt att kunna gå dit när man vill och kan. Det var värre när han bodde i Eslöv för då var det 30 mil mellan oss.

Nu ska jag fixa och dona lite här hade jag tänkt. Ni får ha en fin kväll!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...