torsdag 28 juli 2011

Mot kvällen

Det börjar närma sig kväll och jag längtar tills även kvällen är slut. Jag är så trött. Idag är det första dagen sedan i söndags som jag inte har gått upp till pappa eller gjort något som har med pappa att göra. Jag har bara varit hemma och det har tagit på krafterna. Allt kommer i kapp och orken finns inte riktigt fullt ut.

I morgon kommer mamma och syskon hit samt att jag kommer ha alla mina barn samlade. Det ska bli roligt. Jag har förberett dom om att tycker jag att det är jobbigt så går jag undan en stund. Det är inte alltid som jag är så social just nu.

Det har regnat här idag och det passade mig när jag gick och hämtade barnen. Regnet blandade sig med mina tårar. Dagiset ligger förbi där pappa bodde så jag går förbi där två gånger om dagen och minnen strömma förbi mitt huvud.

Nu ska jag göra lite kvällsmat till familjen och sedan blir det nog en tidig kväll för mig. Jag får väl se vad kvällen har att erbjuda. Hur som haver så önskar jag er alla en fin kväll!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. tycker det är tråkigt att det ska bråkas..du fanns ju där o vet vad han ville. Att det ska vara så svårt att bara låta det vara så...som sagt var låt honom vila i frid...

    tänker på er....kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...