onsdag 24 augusti 2011

alltomspel.se




Har ni hört talas om sidan alltomspel ? Det är en sida om just allt om spel. I alla fall det mesta. Spelar du gärna spel online så är denna sidan kanske något för dig. Jag spelar själv gärna online på nätet för att fördriva tiden ibland men jag spelar aldrig om pengar. Där går min gräns. Spel ska vara för att det är roligt tycker jag. Visst är det roligt om man vinner pengar men det är inte så¨roligt om man förlorar allt man har heller.

När jag spelar online på nätet så spelar jag gärna kortspel och rollspel. Ibland kan även brädspel vara roligt. Speciellt tycker jag att det är roligt om man tävlar mot någon annan, bara det inte kostar pengar. Monopol är också roligt att spela på nätet och även i verkliga livet. Det tar dock sin lilla tid, i alla fall i verkliga livet. Har ni inte varit inne och sett denna sidan tidigare så ta gärna en titt. De har en del när det gäller om spel.  


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...