måndag 22 augusti 2011

Att göra egna smycken



Jag har bestämt mig för att bli en kreativ människa. Utöver det vanliga ;-) Jag har alltid tyckt om att skapa och nu är jag inne på smycken. Men jag kan ju ingenting om det men det man inte kan nu kan man ju lära sig. Eller hur? Så nu har jag bestämt mig för att jag ska lära mig göra egna smycken. Men jag behöver hjälp. Jag skulle behöva råd och tips på sidor som har med smycketillverkning att göra. Råd och tips på vad man behöver för saker och verktyg. Vet ni någon bra sida så får ni gärna dela med er på det.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...