måndag 22 augusti 2011

En bok kanske?

Sitter här ensam och alena och försöker att få dagen till att gå, men jag lyckas inte så speciellt bra. Jag har varit nere i tvättstugan och satt igång en maskin tvätt och sedan har jag plockat undan tidningarna som kom förra veckan. Det är allt. Flitigt va?

Det känns tomt i mitt huvud fast tankarna cirkulerar där inne. Jag försöker hitta något som jag kan göra eller hålla på med om dagarna. Ja förutom alla vardags sysslor då. Som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag tänkt att vara lite kreativ och göra lite smycken men jag har även funderat på om jag ska fortsätta längre i mina tankegångar när det gäller att skriva en bok.

Det finns en hel del att skriva om och jag har funderat mer och mer om jag ska göra det faktiskt. Det behöver inte bli en bok att ge ut för den lär nog inte bli så där värst bra kanske men en samling med ord iaf som kanske ger en någonting i slutändan. Om inget annat så har man fått skriva av sig ordentligt.

Jag vet ämnet och jag vet vilken titel boken ska få och jag vet vad boken kommer att ge. Men mer än så vet jag inte, men visst måste man våga chansa för att vinna något?

Nu är det snart dags att hämta barn. Undrar hur det har gått första dagen i skolan. Det ska bli intressant att höra allt de har gjort :-)

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...