fredag 12 augusti 2011

Bloggextra


Bloggextra är en tjänst för oss bloggare och just nu har de en tävling där man kan vinna 3 veckors fri annonsering på deras framsida och presentkort till SF-bio. Det första man behöver göra är att göra sig medlem och det är gratis, sedan ska man skriva ett inlägg i sitt blogg om det hela och länka till deras Facebook grupp. Glöm inte förklara varför just du ska vinna.

Varför ska just jag vinna? Ja det är ju en bra fråga, men om man ska våga ta för sig lite och vara lite kaxig med så tycker jag faktiskt jag är värd att vinna. Det är många andra med men någon måste ju vinna och då kan det lika gärna bli jag ;-)

Nej skämt och sido. Jag är en helt vanlig kvinna som skriver för att jag älskar att göra det. Det blir en hel del vardag blandat med sorg och glädje. Det är om livet kan man säga. Jag är inte rädd för att skriva om mina tankar och funderingar och mina åsikter står jag alltid för. Det kan man se i mina blogginlägg. Jag tror det finns många fler därute som har samma värderingar om livet och familjen som jag har och det hade varit roligt och fått möjligheten att nå till dom.

Skulle jag inte vinna så är jag glad för den som gör det i stället. 

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...