fredag 12 augusti 2011

Dagen i Visby

Det har varit en lugn och skön dag. Vi åkte in till Visby och hamnade på en loppis. Den skulle vara 400 kvm men jag tror inte att den var så stor för den kändes mycket liten. Jag hittade 6 stycken snappsglas som jag tog direkt för att köpa till pappa men kom på sedan att han inte finns längre bland oss. Pappa samlade på sådana glas. Jag stod länge och tittade på dom och satte tillbaka dom.

Jag sa till Fredrik senare att jag hittade 6 st snapsglas och han tyckte de var fina. Det var små snappsglas med hundhuvud på. Jag köpte dom ändå och sätter in dom i mitt eget skåp. När jag är ute på semester så brukade jag alltid att köpa något hem till honom. Efter loppisen så gick vi lite rundor i Söderport. Det fanns en hel del att titta på där. Små gator med fina hus. Jag hittade en kortlek där det står Gotland på. Jag samlar ju på kortlekar så det var lite roligt att jag fann den där. Visserligen så tror jag att Gotland har kortlekar överallt med deras namn på ;-)

Vi stannade till vid en lekplats så barnen fick leka lite. Vi köpte lite läsk och glass till barnen och sedan åkte vi vidare för att handla. Vi grillade när vi kom hem och sedan tog vi en promenad här runtomkring. Efter den turen så spelade vi Kub allihop.

Nu är det kväll och jag ska lägga mig. Jag är trött i mitt huvud och det kommer en dag till i morgon. Lägger in några bilder från dagen. God natt och sov gott.



























Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...