söndag 4 september 2011

All arbete för gäves

Idag har det varit tvätt för hela slanten. Jag tvättar än och har mer tvätt att vika. Just nu tar jag en paus från allt och satte mig här. Väntar in kaffet med som ska bli klart.

I morgon är det ett möte. Det ska bli ett mycket intressant möte men samtidigt så drar jag mig ifrån det. Jag känner att jag har kommit till en punkt där allt jag har strävat för känns som för gäves. Det känns lite meningslöst att åka 60 mil för ett möte på 1 1/2 timme och möta en människa som inte vill ha med mig att göra. Det känns tråkigt med för jag har verkligen gjort allt för den personen.

Jag krusar ingen. Jag är själv bara en människa och kan inte göra mer än vad jag har gjort. Men visst känns det ledsamt. Hur saker och ting blir framöver får jag se hur det blir. Just nu så vet jag ingenting.

Nu ska jag hämta mitt kaffe och sitta en stund och läsa mina vänners bloggar. Ha en fin kväll.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...