söndag 4 september 2011

Idol

Det är alltid roligt att se andra göra bort sig, men jag måste säga att de som ställer upp är vågliga. Jag hade aldrig gjort det. Jag ser alltså på Idol. Alexander Bard är med i panelen och jag har redan svårt för honom. Jag kan bara inte med honom!

-Du är absolut inte ful, sa han till en sökande. Det var inte utseendet som skulle bedömas utan det var rösten. Han har nog missat den raden när han läste om hur det gick till på Idol.

Nu börjar det igen. Ha en fin kväll!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Alexander Bard är just Alexander Bard!
    En mycket speciell människa. ;)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...