lördag 24 september 2011

AntiLice

Jag är en buzzador vilket innebär att jag har möjligheten att testa produkter och sedan skriva vad jag tycker om dom. Jag kan ibland få möjligheten att buzza vidare så att andra får prova samma produkt.

Denna gången var produkten AntiLice, vilket är ett medel som ska ta bort huvudlöss. Jag har provat produkten på mina barn och jag måste säga att det var den bästa produkt som jag har provat mot huvudlöss. Det var snabbt och enkelt och lössen försvann.

Det brukar bli en invasion (nästan) med huvudlöss vid skolstarten och det är inte alltid man märker på barnet om han eller hon har råkat få ett nytt husdjur i huvudet. Det är inte på alla barn det kliar så mitt råd är att kamma igenom håret med en luskam lite då och då. Skulle barnet få löss så rekommenderar jag skarpt AntiLice.

Man tar i medlet i håret och masserar in det och låter det sitta i håret i 8 timmar. Sedan tvättar man håret som vanligt och kammar sedan igenom det med en luskam. Man får inte bara med sig de löss som är kvar utan även äggen är lätta att få med när man kammar.

Det är värt att testa det tycker jag.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...