lördag 24 september 2011

Sista måltiden

Den tas bort nu i Texas i USA och det tycker jag är bra. Varför ska de dödsdömda få välja sin sista måltid när inte deras offer fick den möjligheten? Det är bara utslängda pengar med för den delen. Maten de serverar i fängelset borde duga till dom. Tycker det är fruktansvärt att dödsdömda mördare ska få det privilegiumet.

Alla har väl läst om mamman som dödade sina egna barn. Hon skulle bland annat ha levt i misär och elen skulle varit avstängd. Nu lyfter kommunen på sekretessen och det kan jag tycka är lite konstigt. Har de verkligen rätt att berätta sådana personliga saker utan tillstånd?

Sekretess är ju sekretess menar jag.

Idag är det lördag och det är otroligt skönt. VI ska in till Kalmar och storhandla och kanske blir det en sväng in på Ikea. Ibland tycker jag det bara är skönt att ströva omkring där inne i djungeln av alla möbler :-)

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...