onsdag 28 september 2011

Boktips: Blodläge

Gillar ni Johan Theorins böcker? Då är Blodläge något för dig. Jag läste ut den boken på några dagar. Jag älskade mystiken i boken och alla trådar som öppnades men som fick sitt avslut till sist. Johan är mycket duktig på att beskriva personer och deras personligheter samt platserna är han duktig på att beskriva. Man kan se människorna och platserna framför sig när man läser. Handlingen utspelar sig på vackra Öland och jag som bor här känner igen platserna lite grann. Hösten är här nu och det är en bra årstid att läsa deckare på. Har ni inte läst Blodläge tidigare så rekommenderar jag den.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...