onsdag 28 september 2011

Ajajajaja

Vilken dag. Stéphanie är fortfarande sjuk och hon vill ju inte vara det. Det vill ingen naturligtvis. Vi skulle ut och gå och jag sa till henne att ta på sig sin jacka men det ville inte hon. Jag sa att hon skulle ha den på sig och hon undrar varför. Jag svarar att hon är sjuk och att det inte är sommar längre. Då säger hon: Jag har ju inte behövt ha den på mig innan. Mitt svar var naturligtvis given: Nej och resultatet blev att du blev sjuk. ta jackan på dig!

Hon blev sur på mig men hon tog på sig jackan och jag tror att hon tyckte det var bra att hon gjorde det iaf. Det roliga var sen efter vi hade gått så gick hon och hostade hela tiden. Hmmm...hon behövde ingen jacka ;-)

Själv har min höft varit totalt kass. Jag hade svårt att gå när jag skulle hämta barnen men det gick. När jag var på möte i skolan senare på kvällen så kunde jag knappt gå. Jag har fortfarande ont och min höft håller inte upp mig hela vägen. Jag hoppas det blir bättre i morgon.

Jag läste i aftonbladet om en kille som smugglade in kolibrin. Inte på vilket sätt som helst utan mannen hade lagt dom  innanför byxorna. Det kan ju inte ha känts mysigt precis. Hur kan man bara komma på en sådan idé? En fågel i byxorna? Ja inte en utan ett dussin. Tänk om de alla hade börjat hacka...ajajajaja...inte så smart.

Ha en fin kväll. Kram på er.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...