torsdag 29 september 2011

En tung dag

Min bror och hans barn är här. De kom igår tillsammans med min mamma och hennes sambo Lasse. Det är roligt  men idag kommer det bli en tung dag. Min pappa ska urnsättas och komma ner i jorden. Samtidigt som det är tungt så ska det bli en lättnad. Nu har man ändå en grav att gå till. Innan stod man i luften och hade ingenstans att gå kändes det som.

Markus, min brors pojk fick mig att skratta nu till frukosten iaf. Vi frågade honom vad han åt för frukost på dagis. Han bara tittade på oss. Vi frågade om han åt bröd. Han virrade på huvudet som till ett nej. Vi frågade han om han åt gröt men det var samma svar där. Sen frågade vi honom om han åt fil. Då tittar han på oss och säger: Asså, jag äter mat.

Hahahaha....ja han äter mat. Vad är bröd, gröt och fil då?...hahahah

Ha en fin dag.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt går bra idag! Det är skönt när allt sånt praktiskt är avklarat, då kan man liksom gå vidare.

    Ha det så bra ni kan idag!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...