tisdag 27 september 2011

En tv i örat

Jag har en tv i huvudet och förmodligen en radio med. Det känns så. Det brusar i mitt huvud hela tiden och mellan brusningarna så finns det ett annat brus ljud. Man behöver inte ha många barn för att njuta av tystnaden. Det räcker med ett faktiskt. ibland.  Idag när jag hade Stéphanie hemma så låg hon och vilade för hon är inte frisk hon heller. Jag var så trött så jag gick och vilade mig jag med. Det skulle bli så skönt med tystnaden men det var inte tyst. Det lät som jag hade tv:n på fast den var avstängd.

När jag sedan skulle cykla iväg och hämta barnen så kändes det konstigt i mitt högra öra. Det känns som om det sitter något i vägen. Det hörs dovt därifrån men bruset hör jag alldeles utmärkt.

Barnen är hemma nu iaf och de äter glass för fulla muggar. Själv ska jag försöka piggna till så jag kan fortsätta min städning. Men det blir nog en alvedon först. Ha en fortsatt fin dag.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...