onsdag 14 september 2011

Vad var det jag sa!

God förmiddag. Här blåser det för fullt. Rätt skönt att sitta inomhus nu men barnen ska ju hämtas lite senare så då blir det att blåsas iväg. Hoppas det är medvind bara.

Jag har förstått att några av mina syskon och deras anhängare läser min blogg. De är inte så roande tydligen av det jag skriver men det är oftast så när sanningen slängs i ansiktet. Det jag skriver i min blogg är bara svar på deras skitsnack. I stället för att hänga här i min blogg så kan de ju göra något som lindrar deras dåliga samvete Som till exempel visa respekt för deras far.

Ju mer jag tänker på våra samtal (jag och pappa) så inser jag mer och mer att pappa hade rätt. Jag tvivlade inte på det innan heller men ändå så någonstans så ställde jag mig frågan: Kan det verkligen vara så? Jag har fått svar på den frågan och pappa hade svaret redan innan han dog.

Ja pappa. Du hade rätt. Du sitter förmodligen där uppe på ett moln och tänker: Vad var det jag sa?

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...