tisdag 27 mars 2012

Nu ska det blockeras

Jag läste om att MSN ska blockera länkar till Pirate Bay. Det är tydligen bara till dom med. Förstår inte varför de inte tar alla fildelningssidor då? Det finns ju fler än Pirate Bay menar jag. Det verkar som att just Pirate Bay har fått ta alla smällar och det känns ju inte riktigt rättvist.  Men men, de måste ju börja någonstans. Det kan ju hända att de blockerar andra oxå framöver. 

Jag skrev ju om Eric Saade igår angående om det höga priset som fansen ska få betala för att komma till hans loge och ta ett foto och få en autograf. Han slår tillbaka nu mot den storm som det blev från fansen. Hans ursäkt var att det fanns inte möjlighet för fansen att träffa honom efter konserten om han inte tog betalt. 

– Det här är inte anpassat efter barn, säger han till Nöjesbladet.

Hur låter det? Är det inte anpassat till barn? Vilken åldersgrupp tror han att det kommer på hans konserter? 

Nej jag tycker att han börjar ta vatten över huvudet. Så stor stjärna är han inte än.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...